Kwaliteitssysteem

Panteia werkt volgens kwaliteitsmanagementsysteem ISO 20252, de internationale norm voor het uitvoeren van markt-, opinie- en beleidsonderzoek. Compliency met deze norm wordt jaarlijks gecertificeerd door Stichting Toetsingsbureau KCC. De scope van deze certificering dekt alle processen in de organisatie.

Naast dit kwaliteitsmanagementsysteem gebruikt Panteia een informatiebeveiligingsmanagementsysteem volgens ISO 27001. Ook dit systeem is gecertificeerd door KCC. Lees meer over informatiebeveiliging en privacy bij Panteia.

Klantgerichtheid is een van Panteia’s kernwaarden. De kwaliteit van geleverde diensten in de perceptie van de klant is leidend in de bedrijfsprocessen van Panteia. Medewerkers in alle lagen van de organisatie zijn betrokken in het realiseren en verbeteren van de kwaliteit van de diensten. Het management werkt doorlopend aan een cultuur en omgeving waarin medewerkers gestimuleerd worden om de kwaliteit te verbeteren.

  Certificaat ISO 20252
Voor Market, opinion and
social research
Certificaat ISO 27001
Voor Information Security
Management

Neem contact op

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? We staan u graag te woord.

Bel ons op: 079-322 20 00