Klanten tevredenheidsonderzoek

Tevredenheidsonderzoeken zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse maatschappij. Ze zijn overal, en met goede redenen. Jij wilt toch ook weten of je klanten tevreden zijn? Bevelen zij je bedrijf aan, komen ze de volgende keer weer terug, plaatsen ze reviews? Wat zit daar achter? En vooral ook: welke suggesties hebben ze voor je om het nog beter doen? Panteia zoekt het voor je uit.

Panteia heeft al bijna 30 jaar ervaring met tevredenheidsonderzoeken. Vanuit onze expertise weten wij hoe je die zo gewenste input het beste op kunt halen. Vaak is dat via een internetonderzoek. In andere situaties is een goed telefonisch onderzoek de beste optie. Met onze korte lijnen en praktische (ict-)oplossingen kunnen wij je snel voorzien van de resultaten op de plek waar deze informatie nodig is. Want het gaat niet alleen maar om het meten. Tevredenheidsonderzoek gaat pas echt leven in jouw organisatie als je direct de reacties van klanten kunt volgen en kunt inspelen op de opmerkingen die klanten maken. En dan bij voorkeur op het niveau in jouw organisatie waar de kwaliteit wordt bepaald: bij de mensen die contact hebben met de klanten.

 

De Hypotheker, TESO, Mauritskliniek en de poliklinieken van NijSmellinghe zijn enkele organisaties waarvoor Panteia continu de klantervaringen meet en verwerkt naar informatie om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Ook voor re-integratiebedrijven voeren wij klanttevredenheidsonderzoek uit. Het onderzoek voldoet aan de kwaliteitseisen van UWV.

 

Kijk voor meer informatie op Klanttevredenheidsonderzoek UWV.

 

Neem contact op

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? We staan u graag te woord.

Bel ons op: 079-322 20 00